פרספקטיבה

לילה, הרחובות כבר מזמן התרוקנו מאדם

ואני עוד שוכב, מהרהר, לא נרדם
מחשבות קשות שוב עולות בראשי
ואני מתבלבל, מסתבך בתוכי.

להמשיך לנסות, אולי לקוות
לתכנן ולהמשיך כך לחיות
או שמא עלי לחשוב מחדש
את חיי שוב לשנות

שבועות ארוכים, תכנונים לפרטים
במבחן הם שוב נכשלים
אם אין חיות או בכלל משמעות
למה טובים המילים?

דיבורים אין סוף
מנסים עוד לחשוף
כל שינוי קטן אפשרי

אך בתחילת התקופה,
בלב הסופה,
לפעמים,
הכוחות נגמרים.

לא רוצה להודות שאני מיואש
מנסה שוב ושוב לדחות בקש
אך באמת ובתמים
בליבי כבר מפנים,
חייבים פה משהו חדש.

עוד תנופה רצינית
עוד מטרה ותכלית
רק כך הסיוט ייגמר,
עוד דקה מחשבה,
עוד תזוזה נכונה,
הנה אני כבר מתעורר.

לחכות לשינוי,
כבר מזמן לא עובד,
לשים עוד שעון,
אני לא מתמודד
המטרה היא זאת
שתביא פה שינוי
בלעדיה,
הכל כצפוי.

תחשוב מחדש
תחיה עם הזמן
אל תיתן לעצמך ליפול.

תנשום קצת אוויר
את הראש שוב תרים
הנה, מתחיל שוב סיבוב
הפעם ילדי,
כבר הגיע הזמן
לשמוע, ולהרגיש לשוב.

להשאיר תגובה

